- Вартість актуальна лише на момент оформлення замовлення! При покупці менше 4-х одиниць товару, ціна може бути вищою, але не більше ніж на 5%! Бувають рідкісні випадки, коли ми не можемо продати менше 4-х одиниць товару!
- Виробник на свій розсуд і без додаткових повідомлень може змінювати комплектацію, зовнішній вигляд, країну виробництва та технічні характеристики моделі.
- Колір виробу може відрізнятися від представленого на сайті залежно від кольору вашого монітора.
- У процесі оформлення замовлення уточнюйте важливі для Вас властивості та характеристики товару, що купується.
C
C
71dB
- Вартість актуальна лише на момент оформлення замовлення! При покупці менше 4-х одиниць товару, ціна може бути вищою, але не більше ніж на 5%! Бувають рідкісні випадки, коли ми не можемо продати менше 4-х одиниць товару!
- Виробник на свій розсуд і без додаткових повідомлень може змінювати комплектацію, зовнішній вигляд, країну виробництва та технічні характеристики моделі.
- Колір виробу може відрізнятися від представленого на сайті залежно від кольору вашого монітора.
- У процесі оформлення замовлення уточнюйте важливі для Вас властивості та характеристики товару, що купується.
Післяплатою Оплата здійснюється за фактом отримання товару у відділенні транспортних компанії за готівковий розрахунок в гривнях. Додатково оплачується комісія транспортної компанії за накладений платіж - 2%, за страховку товару 0,5% від вартості товару, і комісія за оформлення післяплати 20 грн.
Безготівковий розрахунок Оплата здійснюється на розрахунковий рахунок продавця. Продавець не є платником ПДВ
Доставка
Доставка товару здійснюється по всій території України до складів транспортних компаній «НОВА ПОШТА» та «ДЕЛІВЕРІ»
Вартість доставки
Вартість доставки одиниці товару з категорій (без урахування комісії за накладений платіж):
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Отлично держит и в + и при глубоком - ! По городу намертво цепляется за мокрый асфальт, кашу. Боковой увод отсутствует, гоняю по новой платной трассе в Одинцово, в повороты вхожу уверенно и на большой скорости ,что не могут себе позволить остальные участники движения) Короче говоря гоняю зимой как летом. Заехал недавно на снежную целину (рыхлый снег см 30-35), прошел легко! Тихая, не шумная. Красивый и эффективный протектор, большая площадь сцепления(как у марсоходов)) По гололеду, конечно аккуратнее. Закон
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.
Поставил буквально 2 дня назад на BMW X6, т.к. это самые дешевые 19-ти дюймовые шины с технологией RUNFLAT, обошлись мне по 11.000 за штуку.За 2 дня эксплуатации могу сказать, что идут намного мягче, моих летних DUNLOP, для меня этот критерий самый важный, т.к. чем мягче покрышка тем реже ремонтировать подвеску, а в BMW занятие это дорогое.Сцепление с дорогой отлично, управляемости машина совершенно не потеряла по сравнению с более жесткими dunlop.