У теплу пору року дальність та частота поїздок на автомобілі суттєво зростає. Тому збільшується навантаження на літні шини. Через інтенсивну експлуатацію фахівці рекомендують проводити огляд покришок кожні 200 км пробігу. Відповідальному водієві пропонується 5 способів перевірки стану автогуми, які допоможуть зробити поїздку безпечнішою та комфортнішою.

 

 Вимірювання тиску в шинах

Цю процедуру необхідно проводити раз на 3-4 тижні. Якщо тиск у шинах низький, це не тільки підвищує споживання палива, але й також зменшує рівень безпеки при водінні. Якщо планується сильне навантаження автомобіля, потрібно збільшити внутрішній тиск на 10-15%. Щоб процедуру було правильно виконано, фахівці рекомендують купити датчик тиску в покришках. Можна також звернутися за допомогою до досвідчених майстрів для отримання оптимального рівня тиску повітря в шинах, а потім перевірити значення датчика та зафіксувати показник.

 Повторне затягування колісних болтів

Якщо на колеса встановлюються литі диски, то рекомендується повторно затягнути болти приблизно через 200 км пробігу, оскільки під час експлуатації затискач поступово слабшає. Повторне затягування слід здійснювати за допомогою спеціального ключа. На сталевих дисках немає потреби повторно затягувати болти.

Не варто забувати про запасне колесо

На початку сезону потрібно обов'язково перевіряти рівень тиску та глибину канавок протектора запасної шини. Внутрішній тиск у запасці має бути вищим, тому що згодом воно падає, а запасне колесо може стати в нагоді у будь-який момент. Сьогодні випускаються нові моделі автомобілів, де замість запаски використовується ремонтний комплект. Він складається з повітряного компресора та ущільнювача колеса. Рекомендується завжди брати цей комплект у дорогу та перед застосуванням уважно ознайомитися з інструкцією.

 Усувайте каміння з канавок протектора

Потрібно постійно пам'ятати про можливість влучення каменів у канавки протектора. Маленькі уламки можуть міцно засісти в поверхню покришки, і при цьому самостійно під час водіння вони не випадуть. Існує загроза, що вони навпаки все глибше проникатимуть у гуму, що в результаті може призвести до пошкодження. При їзді каміння та дрібний бруд викидаються, тому за них можна не турбуватися. А ось уламки, які потрапили в гальмівний диск, дадуть взнаки. Насамперед буде відчуватися додатковий шум. Не завжди їх можна усунути в домашніх умовах, в деяких випадках може бути потрібна допомога майстра.

 Регулярно перевіряйте стан покришок

Щоб літня гума прослужила довго, рекомендується міняти шини місцями. Фахівці радять робити це кожен 8 тис км пробігу при нормальних навантаженнях. Також слід робити цю процедуру, якщо різниця у зносі більше 2 мм. Наприклад, якщо передні колеса машини мають глибину протектора 5 мм, а задні 6, поміняйте їх місцями, щоб вирівняти знос. Слід враховувати характер зносу літніх покришок. Варто пам'ятати, що після сезонної зміни зимових шин на літні дороги ще знаходяться не в оптимальному стані, тому знос гуми буде більш інтенсивним. Якщо у автомобіля існують проблеми з кутами установки коліс, то це позначиться на зношуванні шин. Якщо було зроблено неправильне встановлення коліс, це призведе до нерівномірному зносу покришок. Тому потрібно відразу виконати регулювання розвалу-сходження.